Parannettu käyttäjäkokemus
Vahvistaa yrityksesi imagoa
Suurempi yhteensopivuus mobiililaitteiden kanssa
Tehokkaampi SEO
Lisääntynyt tuottavuus automaatioiden avulla
Alhaisemmat ylläpitokustannukset
Kilpailuedut
Uusia asiakkaita ja enemmän myyntiä
etikettisarjan suunnittelu ja visuaalinen identiteetti - Charismama valmistaa päivittäin ja suurella rakkaudella käsintehtyjä lusikkaherkkuja ja hilloja.
Pakkausten ja logon kautta tavoitteemme oli viestiä tämä intohimo ja tuotteiden aitous.
Logo, Brändäys, Pakkaus, Kuvitus, Painotuote, Typografinen Suunnittelu - FINO on yksi Pohjois-Kreikan vanhimmista perinteisten kreikkalaisten jäätelöiden valmistajista. Viedäkseen vientinsä uudelle tasolle, yritys palkkasi Oxhousen päivittämään visuaalista identiteettiään. Aloitimme logon uudelleen suunnittelulla, säilyttäen saman väripaletin, auringon elementin ja yrityksen perustamisvuoden. Kaarevat pinnat ja eloisat värit käytettiin visuaalisena ilmentymänä jäätelön värikkäästä ja makuvalikoimasta.
Oikeiden prosessien suunnittelu on strategisesti tärkeää liiketoiminnallesi. Valitettavasti useimmat yrittäjät eivät pidä sitä tärkeänä, mikä johtaa organisaatiorakenteen puutteeseen yrityksessä.
EK Jewelry luo ainutlaatuisia ja korkealaatuisia koruja, jotka korostavat jokaisen henkilön henkilökohtaista tyyliä ja eleganssia.
Analysoimalla keräämiämme tietoja prosessiemme kautta, tavoitteena oli luoda visuaalinen identiteetti, joka edustaa yrityksen luonteenpiirteitä ja arvoja.
Dynaamisten viivojen, puhtaan typografian ja "e, k, j" -merkkien yhdistämisen avulla loimme logon, joka huokuu innovatiivisuutta ja eleganssia.
Giannis Prodromou on oliiviöljyntuottaja Potidaia Chalkidikasta. Vuonna 2014 hän tuotti ensimmäisen kylmäpuristetun oliiviöljyn, joka sai POF-sertifikaatin "Chalkidikin oliiviöljy". Haluten tavoittaa ulkomaisia markkinoita ja visioiden Kreikan ruokaperinteen edistämistä, hän antoi Oxhouselle tehtäväksi suunnitella Yanni's Olive Grove -yrityksen visuaalisen identiteetin ja pakkaukset.
Vuonna 1922 Charilaos Ermidis avasi yhden Thessalonikin tunnetuimmista kahvipaahtimoista. Nykyään yrityksellä "Ermidis" on kahvintuotantotehdas ja myymälä Thessalonikin keskustassa. Uudessa visuaalisessa identiteetissä perustajan kasvot valittiin keskeiseksi kuvaksi kuvaamaan yrityksen historiaa. Logon kirjainten suunnittelun lähteinä käytettiin vanhoja kylttejä Thessalonikin keskustasta, kun taas pakkauksissa on käytetty yksinkertaista muotoilua, joka korostaa uuden identiteetin elementtejä. Pakkauksien lopulliset mallit suunniteltiin yhteistyössä Christos Papatheodorou'n kanssa.
Eurooppalainen APT-STEP-hanke on yhteisrahoitettu toimi, joka kuuluu Kansallisen Tutkimus- ja Teknologian Kehittämiskeskuksen (EKETA) Partikkeli- ja Aerosolitutkimuslaboratorioon (ETeSa). Hankkeen tavoitteena on parantaa ETeSan tutkimusinfrastruktuuria puhtaiden liikenneteknologioiden osalta kestävässä liikkuvuudessa. Oxhouse Design Studio suunnitteli visuaalisen identiteetin APT-STEPin kahdelle kansainväliselle seminaarille, jotka ETeSa järjesti vuosina 2014 ja 2015.
Logo, Visuaalinen identiteetti, Painotuotteet, Typografinen suunnittelu - Visuaalinen identiteetti ja katalogit ravintolalle-kauppalle "Sembriko" Thessalonikissa. Logon inspiraation lähteenä olivat liikkeen tilassa hallitsevat vaakasuorat ja pystysuorat muodot ikkunoista ja hyllyistä.
Indigo Bird luo innovatiivisia laadukkaita naisten denim-vaatekokonaisuuksia. Nimi syntyi yhdistämällä sana Indigo (sinivioletti, denimille tyypillinen väri) ja sana Lintu, joka symboloi luovaa vapautta. Oxhousen suunnittelema logo "naittaa" yrityksen nimen vanhan ompelukoneen kanssa, korostaen denim-kankaan perinteistä ompeluprosessia.
Logo, Brändäys, Pakkaus, Kuvitus, Painotuotteet, Typografinen Suunnittelu - Visuaalinen identiteetti Wooflandille, yritykselle, joka loi woofland.gr:n, ensimmäisen kreikkalaisen verkkosivuston, joka on omistettu koirille, yhdistäen artikkeleita, yritysrekisterin ja tarjoustuotteita.