Tuotteet hakusanalla äänenväri 900 muotoilu (14)

Verkkokaupan ja e-commerce verkkosivuston suunnittelu

Verkkokaupan ja e-commerce verkkosivuston suunnittelu

Parannettu käyttäjäkokemus Vahvistaa yrityksesi imagoa Suurempi yhteensopivuus mobiililaitteiden kanssa Tehokkaampi SEO Lisääntynyt tuottavuus automaatioiden avulla Alhaisemmat ylläpitokustannukset Kilpailuedut Uusia asiakkaita ja enemmän myyntiä
Charismama Hillot / Lusikkaherkut

Charismama Hillot / Lusikkaherkut

etikettisarjan suunnittelu ja visuaalinen identiteetti - Charismama valmistaa päivittäin ja suurella rakkaudella käsintehtyjä lusikkaherkkuja ja hilloja. Pakkausten ja logon kautta tavoitteemme oli viestiä tämä intohimo ja tuotteiden aitous.
FINO Jäätelö

FINO Jäätelö

Logo, Brändäys, Pakkaus, Kuvitus, Painotuote, Typografinen Suunnittelu - FINO on yksi Pohjois-Kreikan vanhimmista perinteisten kreikkalaisten jäätelöiden valmistajista. Viedäkseen vientinsä uudelle tasolle, yritys palkkasi Oxhousen päivittämään visuaalista identiteettiään. Aloitimme logon uudelleen suunnittelulla, säilyttäen saman väripaletin, auringon elementin ja yrityksen perustamisvuoden. Kaarevat pinnat ja eloisat värit käytettiin visuaalisena ilmentymänä jäätelön värikkäästä ja makuvalikoimasta.
Liiketoimintaprosessien Suunnittelu

Liiketoimintaprosessien Suunnittelu

Oikeiden prosessien suunnittelu on strategisesti tärkeää liiketoiminnallesi. Valitettavasti useimmat yrittäjät eivät pidä sitä tärkeänä, mikä johtaa organisaatiorakenteen puutteeseen yrityksessä.
Asiakaskokemus & Käyttäjäkokemus - Suunnittele digitaalisia kokemuksia, jotka vastaavat yleisön odotuksia ja käyttäytymistä

Asiakaskokemus & Käyttäjäkokemus - Suunnittele digitaalisia kokemuksia, jotka vastaavat yleisön odotuksia ja käyttäytymistä

Tarjoamme: -Käyttäjäkokemustestaus -Sisällön mukauttaminen -Sisällön uudelleenkirjoittaminen -Sisällön päivittäminen -Tekninen kirjoittaminen -Globaali copy & SEO -Globaalit verkkosivustot -Digitaalinen markkinointi -Digitaalinen sisältöstrategia Sosiaalisen median strategia Digitaalinen markkinointistrategia
Verkkosivustojen kehitys

Verkkosivustojen kehitys

Houkuttele ja muunna kävijät asiakkaiksi digitaalisella läsnäololla, joka korostaa arvoasi, kertoo tarinasi ja vastaa tasoasi.
EK Jewelry - logo, visuaalinen identiteetti, typografinen suunnittelu

EK Jewelry - logo, visuaalinen identiteetti, typografinen suunnittelu

EK Jewelry luo ainutlaatuisia ja korkealaatuisia koruja, jotka korostavat jokaisen henkilön henkilökohtaista tyyliä ja eleganssia. Analysoimalla keräämiämme tietoja prosessiemme kautta, tavoitteena oli luoda visuaalinen identiteetti, joka edustaa yrityksen luonteenpiirteitä ja arvoja. Dynaamisten viivojen, puhtaan typografian ja "e, k, j" -merkkien yhdistämisen avulla loimme logon, joka huokuu innovatiivisuutta ja eleganssia.
Yanni’s Olive Grove Oliiviöljy - Pakkaus ja Visuaalinen Identiteetti

Yanni’s Olive Grove Oliiviöljy - Pakkaus ja Visuaalinen Identiteetti

Giannis Prodromou on oliiviöljyntuottaja Potidaia Chalkidikasta. Vuonna 2014 hän tuotti ensimmäisen kylmäpuristetun oliiviöljyn, joka sai POF-sertifikaatin "Chalkidikin oliiviöljy". Haluten tavoittaa ulkomaisia markkinoita ja visioiden Kreikan ruokaperinteen edistämistä, hän antoi Oxhouselle tehtäväksi suunnitella Yanni's Olive Grove -yrityksen visuaalisen identiteetin ja pakkaukset.
Lilalee - Vaatesuunnittelija

Lilalee - Vaatesuunnittelija

Graafinen suunnittelu ja logo Lilaleelle, uudelle suunnittelijalle, joka luo kauniita käsintehtyjä vaatteita Thessalonikissa.
Hermides Kahvi - Visuaalinen Identiteetti ja Pakkaus

Hermides Kahvi - Visuaalinen Identiteetti ja Pakkaus

Vuonna 1922 Charilaos Ermidis avasi yhden Thessalonikin tunnetuimmista kahvipaahtimoista. Nykyään yrityksellä "Ermidis" on kahvintuotantotehdas ja myymälä Thessalonikin keskustassa. Uudessa visuaalisessa identiteetissä perustajan kasvot valittiin keskeiseksi kuvaksi kuvaamaan yrityksen historiaa. Logon kirjainten suunnittelun lähteinä käytettiin vanhoja kylttejä Thessalonikin keskustasta, kun taas pakkauksissa on käytetty yksinkertaista muotoilua, joka korostaa uuden identiteetin elementtejä. Pakkauksien lopulliset mallit suunniteltiin yhteistyössä Christos Papatheodorou'n kanssa.
APT-STEP Konferenssit - Konferenssigrafiikka

APT-STEP Konferenssit - Konferenssigrafiikka

Eurooppalainen APT-STEP-hanke on yhteisrahoitettu toimi, joka kuuluu Kansallisen Tutkimus- ja Teknologian Kehittämiskeskuksen (EKETA) Partikkeli- ja Aerosolitutkimuslaboratorioon (ETeSa). Hankkeen tavoitteena on parantaa ETeSan tutkimusinfrastruktuuria puhtaiden liikenneteknologioiden osalta kestävässä liikkuvuudessa. Oxhouse Design Studio suunnitteli visuaalisen identiteetin APT-STEPin kahdelle kansainväliselle seminaarille, jotka ETeSa järjesti vuosina 2014 ja 2015.
Sempriko Ravintola-Kauppa

Sempriko Ravintola-Kauppa

Logo, Visuaalinen identiteetti, Painotuotteet, Typografinen suunnittelu - Visuaalinen identiteetti ja katalogit ravintolalle-kauppalle "Sembriko" Thessalonikissa. Logon inspiraation lähteenä olivat liikkeen tilassa hallitsevat vaakasuorat ja pystysuorat muodot ikkunoista ja hyllyistä.
Indigo Bird - Logo, Brändäys, Visuaalinen Identiteetti

Indigo Bird - Logo, Brändäys, Visuaalinen Identiteetti

Indigo Bird luo innovatiivisia laadukkaita naisten denim-vaatekokonaisuuksia. Nimi syntyi yhdistämällä sana Indigo (sinivioletti, denimille tyypillinen väri) ja sana Lintu, joka symboloi luovaa vapautta. Oxhousen suunnittelema logo "naittaa" yrityksen nimen vanhan ompelukoneen kanssa, korostaen denim-kankaan perinteistä ompeluprosessia.
Woofland

Woofland

Logo, Brändäys, Pakkaus, Kuvitus, Painotuotteet, Typografinen Suunnittelu - Visuaalinen identiteetti Wooflandille, yritykselle, joka loi woofland.gr:n, ensimmäisen kreikkalaisen verkkosivuston, joka on omistettu koirille, yhdistäen artikkeleita, yritysrekisterin ja tarjoustuotteita.